زندگی معلول با خوشنویسی
زندگی معلول با خوشنویسی
خورشید باش فقط خورشید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی با خوش نویسی و آدرس shoreshekaste.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خاطره من از روز اول مهر

 

یادم میادروزهای اول مهر برای من روزهای بسیار هیجان انگیزی بود بدلیل مشکل فیزیکی ومعللولیت شدیدم همیشه کانون توجه اطرافیان بودم ومن به این موضوع اززمانیکه متولدشده بودم عادت کردم وبه همین دلیل این واقعیت روکه همه به من به چشم کسیکه بادیگران ازنظرظاهری تفاوت بسیاردارم وهمه کارهام زیرذره بین اطرافیانم هست پذیرفته بودم یکروز ازروزهای اول مهر که وارد دبیرستان شده بودم البته به اتفاق دوستانم که منو از زمان دوره راهنمایی میشناختن اونروز هم یکی ازاونها به نام مریم نوروزی دردبیرستان بنت الهدی منوبغل کردن ووقتی زنگ کلاس زده شد با اونها به طبقه بالا رفتیم که دربین راه رو دبیرستان یکی ازمسولین مدرسه باصدای بلند فریادزد که بچه ها بچه سرکلاس نبرید زودبیرستانم که  برگردین چون بخاطردیدن من این تذکرراداد چون تصوراون مسول محترم این بود که من یه بچه هستم نه دانش آموزمن ودوستانم اول جا خوردیم بعدهم بقدری خندمون ازاین قضیه گرفته بود که هیچکدوم نمیتونستیم حرف بزنیم وبگیم قضیه اصلا چیزدیگست تا اینکه دوستم زودترازما2تا خندشوکنترل کردوتونست بگه که من هم دانش آموزاون دبیرستانم وبالاخره مسول محترم بخاطر این اشتباهش بقدری احساس پشیمانی کرد وبقدری ازمن عذرخواهی کرد  یاهروقت منو میدید بااحترام زایدالوصفی برخوردمیکردطوریکه دیگه من خودم شرمنده احترامات اومیدیدم خوب امیدوارم خستتون نکرده باشم لطفا برام نظر بگذارید    

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, ] [ 10:0 ] [ فرشته جمشیدی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 24568
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1